2010/02/27

Dammsugare

Jag hade tänkt skriva ett långt allvarligt inlägg om drömmar och sånt, men de tar vi en annan gång när jag är på mer grubblande humör!

Nu vill jag ha fler dammsugare! Eller ja, punschrullar för dem som inte vet vad en dammsugare är... (Dammsugare är INTE godis, det är inte kokosbollar, chips eller kakor heller!)
Godisfastan går faktist över förväntan! Det är inte alls lika jobbigt som det var i fjol. Det är bara ibland som godissuget sätter in, som igår t.ex. när jag var hemma i Pörtom. Det fanns t.o.m. två skålar med godis framställda, en med polly och en med mintchokladdragéer (tror jag)! Resten av dagen var det enda som hördes i mitt huvud: måste ha polly, måste ha polly, måste ha polly..
Jag försökte muta mig själv med chips istället, men det var ju inte vad jag ville ha! Det blev en hamburgare istället, och det funkade faktist liite...

1 kommentar:

  1. Du låter lite som dendär papegojan: Polly vill ha kex, Polly vill ha kex... :)

    SvaraRadera