2011/04/18

Sista skolveckan

Ja, ja vet att jag tjatar om det här, men nu är det bara tre dagar kvar innan jag tar sommarlov!
Den här veckan är dock ganska fullspäckad.
Idag har jag tent i statistik.
På onsdag har jag tent både i engelska och konsument- och köpbeteende. Senare på dagen ska jag även och hjälpa till på en välgörenhetsshow.
Till helgen blir det att åka ner till Kimitoön och leka lite med vikingar och riddare, så tills dess får jag sitta och paniksy för att hinna få alla kläder färdiga.

Vikingaträningarna är annars något av det roligaste jag någonsin gjort. Än sen då, om man kommer hem med blå axel och spräckt läpp, några smällar måste man ju kunna ta! ;)

2 kommentarer:

  1. .. åsså kanske nån utslagen tand...?!??

    SvaraRadera
  2. Det är vanligt med blomkålsöron i dylika sammanhang!!!!

    SvaraRadera