2011/04/14

Minnen

Jag har suttit och gått igenom en massa gamla bilder på datorn nu, vissa mindes jag inte ens att jag hade. Här kommer lite smakprov, helt utan någon tidsordning:


En perfekt vinterdag på Grytskäre


En av alla oräkneliga båtutflykter det blivit genom åren. En liten stund efter att bilden är tagen hittade vi perfekta lä-stället bakom en stor sten där vi låg och solade i timmar.

Snurra flaskan! Meningsfullare sysselsättning fanns inte! MVV -06.

Älskar den här bilden på broder. Älskar allt vi hittade på när vi var i den åldern.



Världens ände såg ut att vara för dörren en gång medan det fortfarande fanns en biograf i Närpes. Jag tror vi skulle och se Colorado Avenue.


Påskvandring i Kaskö. Om jag inte minns fel har Wickman just köpt en ny telefon.


Vi, tja, jag skulle inte vilja kalla det att bryta sig in - eftersom vi inte bröt upp något... vi kröp helt enkelt in genom ett hål i väggen. Perfekta platsen att spela in en skräckfilm tyckte vi i alla fall!

Bara för att syrran varit så liten och söt en gång. Bilden är tagen på en semester i Danmark

Midsommarafton för många år sen. I miss my red shoes!


3 kommentarer:

  1. oijjoijj, de va tider de! :)
    Å Fanny e fortafande söt! :D

    SvaraRadera
  2. Trevliga minnen, mest nyfiken är jag på platsen för filminspelningen. Tunnelbanan i Pörtom????

    SvaraRadera
  3. Nejdå, en gammal industribyggnad på hemlig ort ;)

    SvaraRadera