2011/04/13

It's getting closer and closer and closer

Nu är det inte mycket snö kvar här i Vasa! I rabatten utanför dörren blommar krokusarna och i vårt fönster växer påskgräset på bra.


Eftersom skåpen har gapat tomma nu flera morgnar så ställde jag mig och bakade lite bröd när jag kom från skolan.



Idag har jag dessutom fått presenterat och inlämnat projektet jag fick färdigt igår, min praktikplan godkändes och vikingakjorteln är därdig. Dessutom hade Hampus prov idag så han är här.

Nu börjar jag snart se en ände på det här skolåret. Bara några tenter till, ett projekt och två inlämningsuppgifter så tar jag ledigt. I sju månader. Härligt!

2 kommentarer:

  1. Du verkar ha flyt i allt du gör just nu. Passa på.... Vill se bild på kjorteln. Ledig i sju månader stämmer väl inte men kanske annat jobb om jag förstått dig rätt. lycka till.

    SvaraRadera
  2. Ledigt från skolan menar jag!

    SvaraRadera