2011/04/02

Krigarn Mli

Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förut. Cattis släpade med mig till Ilmajoki för att slåss med finnar!
Jag överlevde, trots att jag är otroligt trött i sköldarmen och är ganska öm på insidan av tummen på svärdhanden. Kul var det, men jag tycker lite synd om Cattis som inte fick någon ordentlig träning utan fick öva basslag med mig hela dan. Bra vet jag inte och det gick, kom ju av mig med slagen hela tiden och började svänga åt fel håll när vi skulle svänga med sköldmuren, men de andra var snälla och skrattade inte allt för mycket åt mig.
Kommer säkert att vara död i morgon, men jag följer säkert med igen!

2 kommentarer:

  1. hihihi! Häftigt! :)Ja årkar ju itt iens löft varken svärde elå skölden ja! :D

    SvaraRadera
  2. "Svärde" va åv en gambel hockeyklåbb, så he va itt så tongt ^^ Men sköldin väger in däjl jo... E va in fransmann som redan baket 10 minut konstatera att ja kommer ti va ordentlit sjuk i arman idag :p

    SvaraRadera