2009/08/14

Nu kan jag börja förlika mig...

...med hösten.
Jag tror att det var det varma vädret i samband med semestern förra veckan som gjorde att sommaren fick ett riktigt avslut.
Jag älskar egentligen hösten, visserligen för den med sig en lätt ångest över allt man mås... borde göra men bara man accepterar det så blir det bara bra. (okej nu svamlar jag)
Sen har jag inte så mycket övers för allt regn och rusk, utan det är det klara kyliga kvällarna, den friska luften, skördetiden och de vackra färgerna jag tycker om. När det tar slut och det bara regnar och är trist och tråkigt tycker jag att det skulle kunna bli vinter direkt.


Några borden inför hösten och skolstarten:
- Klipp och färga mitt trasiga hår
- Skaffa skolmaterial
- Börja träna!
- Bli mer ekonomisk (förhoppningsvis hjälper min utbildning mig!)
- Skaffa alla saker vi glömt till lägenheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar