2009/08/14

Jag är tydligen väldigt omodern och omiljömedveten

Eller något.
Men min bank försöker i alla fall med alla medel övertala mig att de ska få sluta skicka hem kontoutdragen till mig varje månad.
När jag skaffade nätbank (för inte så alldeles länge sen) så tog det en kvartsargumenterande, att jag sa till lite på skarpen och att Hampus blandade sig i för att jag även i fortsättningen skulle få hem de arma kuverten.
Nu i morse ringde de igen (5 minuter efter att jag vaknat) och frågade om jag verkligen ville fortsätta få hem dem.

JO, DET VILL JAG!!!! Hur trögt kan det va?

Visst skulle det vara bättre för miljön och banken skulle spara in massvis ifall de inte behövde skicka hem utdragen till mig, men nu är det så att jag vill ha dem!
Jag har inte (ännu i alla fall) så hemskt mycket räkningar som jag betalar via nätet, så jag har använt nätbanken typ 5 gånger på hela tiden jag haft den, och inte tänker jag börja logga in och hålla på med nyckeltal och invecklade saker för att se vad jag handlat när då jag enkelt kan kolla det en gång i månaden då det dimper ner i postlådan.
Dessutom tycker jag om att få brev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar