2009/08/23

Bilder

Här kommer bilderna jag lovade er: btw, om någon missade det så fyllde jag år igår, men jag tar mot presenter hela veckan:P

Sovrummet

Köket
Vardagsrummet
Bilderna är tagna innan vi hade allt klart, så det är vissa saker som fortfarande är borta, t.ex. tv:n
Vi har också blivit stolta föräldrar till dessa raringar:
Nu i veckan kan det bli lite långt mellan blogginläggen eftersom vi inte fått något internet till lägenheten än, men jag ska ta med min bloggdator och se om jag kan surfa från skolan...

3 kommentarer:

  1. Tack för senast! Det var roligt att få se er lägenhet, och se hur bra ni hade allt ordnat där,där kommer ni säkert att trivas bra.
    Tack också för allt det goda vi fick avnjuta på din födelsedag, det var jättegott.
    Lycka till med skolan!

    SvaraRadera
  2. Tack säger också jag! Ni har det fint i er lägenhet! Hoppas ni kommer att trivas jättefint! (... men ändå ha lite lust att hälsa på föräldraskapen också ibland...)

    SvaraRadera
  3. Aj jag som redan hann tycka ni hade så fin tv med naturprogram och allt.... hade inte ens märkt att det var era "bebisar" : )

    SvaraRadera