2011/05/29

Uppdatering en regnig söndagseftermiddag

Fick orders igår om att jag måste börja uppdatera lite här, så då gör jag väl det.

Helgen har varit regnig, men vi har haft tevligt ändå. Jobbade i lördags och på kvällen var det grillfest hos Evelina och Wickman.
Idag passade vi på att åka till stan och shoppa lite och hämta hem ridbyxorna jag lyckades glömma i lägenheten förra helgen.

Har också skickat iväg en beställning på medeltida skor. Det skär sig ju inte alls att gå med vita gymppadojjor till de medeltida kläderna!
På tal om medeltida skor, så ska jag ju skaffa mig en egen pilbåge i sommar. Helst vill jag ha två, en långbåge och en ryttarbåge, men i sommar blir det nog bara att skaffa ryttarbågen. En annan sak som också hade varit roligt att ha är ett par kastknivar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar