2011/05/02

Kallt!

Fy vad det varit kallt nu de senaste dagarna! Igår var det isande vindar i Vasa när vi var där, som tur var tyckte fader att det var ganska bra med en mugghållerska, så jag fick värma händerna på kaffemuggen.

Idag har det om möjligt varit ännu kallare, och jag trodde att jag sådär halvt skulle frysa ihjäl innan första kaffepausen. Ni minns kanske spökfingersyndromet - så hade jag på alla fingrar på ena handen innan Hampus kom med mera kläder åt mig! Sen gick det bättre och jag slapp frysa, även om jag såg ut som om jag var klädd i ett tält när jag hade på mig hans jacka.



2 kommentarer:

  1. Vi tyckte brödet var gott! Men sök nu upp varma kläder till en ny dag för i morgon är det ännu kallare!

    SvaraRadera
  2. Vad bra :) Har en sats surdegskultur kvar, så ska se om det blir bättre på andra försöket.

    SvaraRadera