2010/10/11

Gym och projekt

Idag är det måndag och efter att äntligen ha sluppit den envisa förkylningen återupptog Evelina och jag vår gymtradition.
Det är så skönt att gå på gymmet och träna, det känns så bra i hela kroppen efteråt.

Då är bara frågan: vill jag ha lite ledsen äppelpaj som finns kvar från förra veckan, ska jag ta upp en bullpåse ur frysen eller baka chokladmuffins?

Konstigt det där hur man alltid blir så sötsugen efter att man har tränat. Kanske det är kroppens sätt att hålla balans. Har jag tränat bort några kalorier måste ju kroppen se till att få tillbaka dem också!

Jag lovade ju er lite bilder på mitt projekt här om dan också. Nu har jag hunnit lite längre än på bilderna, blev aldrig av att lägga in dem i förra veckan. Snart är det bara kanten som ska vara runt hela arbetet kvar.


När hela eländet är klart tror jag jag ska ta hem det och få morsan att ta några snitsiga bilder av den så får ni se hur snygg den faktiskt är!

2 kommentarer:

  1. Man kan passa på och äta lite sött efter att man tränat för då förbränner kroppen allra bäst:) Men du kan ju äta sött utan att det syns på dig!
    Fint jobb du gjort med filten!

    SvaraRadera