2010/05/19

Lazy days

Jag fortsätter och latar mig och njuter av värmen, men Hampus är i jobb den här veckan.

I morgon blir det att åka till stan, förhoppningsvis hinner jag klämma in lite shopping och så ska Evelina sminka mig så här:
Nu är det inte kläder och sånt jag vill köpa utan linnetyg, både ofärgat som jag ska försöka färga själv och något brunt.. och så några meter ylletyg också. Och läder och läderremmar.
Vad jag håller på med? Min medeltidsdräkt som jag drömt om så länge nu. Tunikan är faktiskt redan klar, men den visar jag någon annan dag, så nu ska jag ha en mantel och ett par byxor till. Pojkflicka som jag är kan jag ju inte springa runt i skogen i långklänning när jag är på jakt :P

Sedan ska jag förhoppningsvis hinna köpa mina räkor också! Det ska bli spännande att få hem dem!

1 kommentar: