2010/05/05

Grönt är skönt


Idag har jag varit med en av tigrarn till doktorn. Eller ja, till djuraffären i alla fall. Där kunde de inte säga så mycket mer än vad jag kommit fram till själv, nämligen att det antingen rör sig om fenröta eller att kompisarna bara varit "dumma". Han trodde ändå inte att det var fenröta, och jag har försökt intala mig själv också att det inte är det eftersom vattenvärdena är bra och fenröta får man om man har dålig vattenkvalitet.

Meducin fick jag i alla fall. Så nu simmar stackaren runt i en egen liten balja med sååå vackert vatten såå! Och så hoppas vi att inga andra fiskar blir sjuka!

3 kommentarer:

  1. Stackarn! Tror han vill sova med dej i natt, det brukar göra gott då man är sjuk. Så frågan är då om du ska krypa ner i det gröna vattnet eller fisken i din säng?

    SvaraRadera
  2. eeeeller så inte. Väntar nestan mest på att an ska döjj :P låter lite hårt kanske, men jaja vi får väl si om an överlever. Annars kan ju medicinin va bra ti ha ifall an ha smitta resten åv firran me na..

    SvaraRadera
  3. Ja,ack ja detdär studentlivet! Annat var det förr, då fick man inte ha "fisken" med på Ollis.
    Inte konstigt att man försover sig och att ögonen svullnar. Sköt om er nu och sov gott!

    SvaraRadera