2009/07/19

Coincident?

Är det någon som reagerat på att varje gång man ska köra om en bil kommer det massor av bilar från andra hållet. Sedan, så fort man äntligen kommit om den andra bilen möter man inte en kotte, inte förrän man ska om nästa bil!

Nåja, det var inte det jag tänkte skriva om ikväll. Idag fick jag en hylla som jag skickade efter från IKEA med några vänner. Läcker eller vad?

Och det ska jag säga er, om det är någon som fortfarande saknar lägenhet där ute så ska ni sätta annons i tidningen! Vi fullkomligt drunknar i uppringningar! Igår ringde... många och idag har också... många ringt! Men vi har en lägenhet!:D:D:D:D

1 kommentar:

  1. Jag bara väntar på att få se bilderna från lägenheten!! GRATTIS! Hoppas ni har några bilder från utsidan också - detdär som ni sa ser ut som på landet...

    SvaraRadera