2010/11/22

Veckans lista

Jaha, idag är det dagen D för "Marknadsföring av tjänster"-tenten. Hehe.... Jag går och skriver det idag, men jag har inga förväntningar över huvudtaget att klara det. Ser det istället som en förberedelse inför provomtagingen efter jul!

Den här veckan ska jag:

- Skriva prov i Marknadsföring av tjänster
- Fixa kommentarerna till Företagets Internationalisering
- Gå på den extra insatta förälsningen i Företagets Internationalisering
- Börja med finska arbetet
- Börja med Ansvarsfull Företagsverksamhet-arbetet
- Göra Mestarimyyjäkoulutus
- Skriva prov i Marknadsföringens LAgstiftningsgrunder
- Se Magnus Betnér
- Åka hem och äta Lilla jul-middag
- Åka tillbaka till Vasa på inflyttningsfest

Sen hoppas jag också kunna lämna in mina ancistrusyngel till Eläinkeskus i veckan också! De börjar bli så stora att det är dags för dem att flytta hemifrån nu.

2 kommentarer:

  1. Ja det är fullt upp, men en sak åt gången. Det går inte att ta hela veckan i en mumsbit. Good luck!

    SvaraRadera