2010/11/19

Liten stund över

Oj, nu är det länge sen jag hunnit skriva här! Har knappt haft tid att ta på mig kläderna på morgonen...
Skola 8-15
Köra bil 14.05-14.45
Jobba 15.00-23.00
Köra bil 23.03-23.45
Sova....

Ja..

Ni ser :p

Nu slutade vi lite tidigare från veckans sista lektion så jag hann faktist sätta mig i kafeterian och äta en smörgås och dricka en kaffekopp med några klasskamrater OCH smita in i biblioteket och sitta på datorn en liten stund innan jag ska vidare!

Nästa vecka blir tjock... inget jobbande då men en hel massa skolarbeten och tenter. Det betyder också att helgen kommer tillägnas provläsning. Men snart är det ju jullov! Och det blir ett lååångt och skönt jullov i år. ca 15.12 till 10.1! De ni!

(På tal om jul, jag måste verkligen börja ändra designen på bloggen. Det har ju blivit vinter nu!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar