2010/06/04

Mera kalas

Idag fyller som sagt min lillasyster 13 år. Grattis till henne!
Mamma frågade här om dagen hur det kändes för mig när jag blev tonåring, om det var något speciellt. Säkert tyckte jag det den dagen, men idag måste jag ärligt säga att jag har ingen aning. Inte som jag minns det i alla fall.

Men det är ju alltid trevligt när någon fyller år, så nu väntar jag på att Hampus ska komma från jobbet och att kalaset ska börja. Mli loves tårta! Och godis! Tror jag ska smyga mig upp på vinden nu och försöka övertala min kära syster att skänka mig några polly som hon fick i morse.

Btw, nu kan ni andas ut, jag kommer inte längre att plåga er med tråkiga akvarieinlägg. Jag har startat en helt egen blogg för det nu så om någon är intresserad kan ni ju gå in här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar