2012/05/10

Keuruu

Det har varit mulet, grått, regnigt och dimmigt hela dagen, precis sånt väder som jag hatade när jag jobbade vid bassängen och fick sitta stilla utomhus hela dagarna. Idag har det dock känts friskt och skönt, tummen upp för utomhusjobb när man kan röra på sig!
Det gråa vädret lär fortsätta över helgen, men inte kan man deppa för det. Jag och en hel del övriga Vargar åker ut i finnskogarna i morgon för att campa, så kvällen har gått åt till att packa. Det är rätt sjukt hur mycket vikinga-stuff jag egentligen har!

Tunikan har jag äntligen fått färdig, så den invigs i helgen, och har jag tur och mor kommer in till Närpes i morgon med mina spännbucklor så kanske jag hinner sy fast dem på lunchen. Det i sin tur betyder att även min vikingaklänning kan få en invigning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar