2012/01/31

Kladdigt ska det vara

Jag borde läsa på tent tills i morgon, men jag är ännu på lite för bra humör för det.


Just nu sitter jag och vräker i mig kladdiga toastar, med massor med skinka och ost och  indränkta i lönnsirap, samtidigt som jag skrattar livet rakt i ansiktet.

Idag fick jag veta att jag inte ens behöver tenta om dendär finska kursen som jag trodde skulle göra att jag inte blev klar i tid i skolan. Av någon anledning hade en biämneskurs kommit in i vårt schema, så det var inte ens en obligatorisk kurs och den hör inte till mitt biämne. Yay för det.
Allt känns ganska skönt nu, hur jag nu kan säga det när kalendern ligger fullskriven framför mig. Men jag skrattar lite åt den också. För att inget egentligen spelar någon roll. Det blir nog bra ändå.

2 kommentarer:

  1. Undrar över dendär lönnsirapen??? Är det samma fenomen som lördagskorv på rulltårta eller värre??

    SvaraRadera
  2. urk? nejdå de e den perfekta kombinationen av sött och salt!

    SvaraRadera