2010/12/25

En verkligt god jul!

Jag måste tydligen ha varit snäll i år, för tomten kom med massor med bra julklappar!!

Det var lite olika teman på mina julklappar i år :p

Först fick jag, av Wickman och Evelina, en julklapp från Tallin. En medeltida läderväska från Olde Hansa.
Klappar som fortsatte med samma tema var en hel hop med böcker, både sagor och fakta från medeltiden. Dessutom fick jag Ronja Rövardotter i bokform, något jag alltid velat ha!
Sen kommer vi in på nästa tema, jag fick nämligen ett väldigt häftigt garn, med aloe vera och jojoba-oljor och bambustickor att sticka med. För att forsätta på ämnet handarbete kan jag avslöja att jag fick en egen symaskin! Och en påse med diverse tillbehör till den, samt en mönstertidning.
Jag fick också världens häftigaste pälsmössa, en massa godis och en hel del pengar :)


Idag firar Hampus och jag fyra år tillsammans. Det ska vi fira med att åka och äta till Fransmanni ikväll. Men innan dess ska vi kanske ta och spela lite spel. Vi fick nämligen det nya spelet Pärelä-barin också!

2 kommentarer:

  1. Halloj!
    GOD JUL på er hoppas er mysdag var kanon lika bra som julafton och julklapparna
    KRAM Nubi med gänget:)

    SvaraRadera
  2. Helloj!!:)
    Hoppas du hittat ngt roligt på mellandags rean :)
    Ska imorgon till Stockholm och shoppa :)

    SvaraRadera